2008. szeptember 14., vasárnap

Harmadik nap

Ma végre napsütésre ébredtem!

RezesbandaÚgy volt, hogy a 10:30-as misére megyünk az amerikaiak koleszába, de a kollégiumvezetőnk, Józsi, azt ajánlotta, hogy menjünk a nagytemplomba, mert még nem biztos, hogy beindultak az angol misék. A gond csak az volt, hogy valami öregdiák mise volt, ami egy fél órával hamarabb kezdődött, így csak a mise felén voltunk ott. :-( A templom amúgy gyönyörű és rendes fúvós zenekar játszott a mise alatt.

Fűfej fürdikHazajöttünk, és beáztattam Fűfejet, a leendő szobatársamat. :-)Az új szobatársam Utána úgy gondoltam, hogy ilyen szép időben muszáj elmennem futni egyet, úghogy hosszas KRESZ böngészés után (hogy szabad-e a bicikliutakon futni) nekivágtam. Az utcánkon kifutottam a várost megkerülő körgyűrűre és megkerültem Leuvent. Előzetes számítások alapján 7.2 km körül van a nettó kör. Háztól-házig 39:04, ami nem olyan rossz, a kör maga 34:00 körül, amiben benne van a három lámpánál állás is. Elég fárasztó volt, de utána nagyon jó volt megállni. :-) Kivettem Fűfejet a fürdőjéből, kezdődhet a hajnövesztés!
Este végre tudtam egy kicsit programozni a műszert is. A srácok meg kipróbálták a kenyérsütő gépüket és nagyon finom kenyér lett a vége.Az első kenyérsütés

Nincsenek megjegyzések: