2008. szeptember 30., kedd

Tizenkilencedik nap

Az első hajvágásReggel voltam digitális IC tervezésen, elég izgalmas volt. Utána voltam a Carrefour-ban vásárolni. Ebéd után a változatosság kedvéért programoztam, de közben pihenésként megejtettem Fűfej első haj/fűnyírását! (lásd kép) Este 8-10-ig van ingyenes public swimming az uszodában, úgyhogy gondoltam leugrok, úgyis szakad az eső, biztos mindenki otthon marad. Egy frászt! Van egy 25m-es medence 5 sávval, mindegyikben 15-20 ember, zömmel a falnál ácsorogva. Oké - gondoltam - és becsobbantam a delfin táblás sávba, ami elvileg a gyors úszóké. Na persze... Mindenki nagymama tempóval halad, és ha a falnál ácsorogva látja, hogy jövök ezerrel, még gyorsan elindul előttem, nehogy esetleg sikerüljön 50 métert egyben leúsznom. De 9 óra körül már szállingóznak el az emberek és ürülnek a sávok, legközelebb 9-re jövök. De azért így is le tudtam úszni kb. 2000 métert, elfáradtam. Este még egy kicsit programoztam és végre sikerült előrébb lépnem.

Nincsenek megjegyzések: