2008. szeptember 27., szombat

Tizenhatodik nap

A két jóbarátDélelőtt megint alukáltam, így kipihenten ébredtem. Nézegettem a vonatjegyeket Londonba, de sajnos a Visa ELECTRON kártyámmal nem engedett vásárolni, így le kellett mennem az állomásra személyesen megvenni. Előtte még kölcsönadtam a ragasztó pisztolyomat a srácokank, mert Bálint nagy Frets-On-Fire rajongó, és mivel a puszta billenytűzet gitárként való használata nem olyan élvezetes, ezért vett egy tesco gazdazágos játékgitárt, amibe a képen látható módon egy szétszedett billentyűzetet applikált. A játék amúgy ingyenes és nagyon addiktív (függőséget okoz), a híres Guitar Hero koppintása, melynek lényege, hogy a billentyűzetet gitár módjára fogva 5 billentyűt kell a képernyőn felvillanó pöttyöknek és csíkoknak megfelelően a zene ütemére és dallamára lenyomni és mindemellett egy hatodik billentyűvel kell pengetni. Van egy demo video itt. Na de elég a cicerói körmondatokból, és vissza a vontahoz! Szóval én a neten kinéztem egy jó kis járatot 150 Euróért, de mire a vásárlásig eljutottam, addigra már a kifele menő járat 10 eurót drágult. Na mindegy, a a lényeg, hogy 170 Euróért vettem két (mert a menyasszonyommal, Andival megyek :) ) retur jegyet Leuvenből Londonba a híres Eurostar vonatokra, amelyek 300 km/órával zúznak keresztül európán! (Igaz, a La Manche csatorna alatt húzódó 50 kilóméteres csalagútban "csak" 160 km/órával megy.) Mindenesetre izgalmas lesz...
Jegyvásárlás után egyből kondizni mentem, majd futottam két kört a 400 méteres pályán. Hát, nem volt kellemes! Már nem is tudom, mikor futottam utoljára. Nem is lettek jók az idők: 1:20 és 1:25
Edzés után elmentem vásárolni, de a "merjünk új dolgokat kipróbálni" gondolat jegyében ezuttal nem az Agip benzinkutakkal könnyen összetévesztehő, kimondhatatlan nevő Delhaize-be mentem, hanem a Carrefour-ba. Hát, először is ott kezdődött, hogy kivettem egy bevásárlókocsit a tárolóból. Utoljára Amerikában találkoztam ilyennel: rögzített a kocsi hátsó kereke! Ez annyit jelent, hogy nem forognak el, azaz normálisan lehet vele közlekedni: nagy sebességgel teli áruval kanyart bevenni és döntött járda esetén is egyenesben tartani, mert nem akar mindenáron oldalra elhúzni, szóval super! A második meglepetés akkor ért, amikor elkezdetm mászkálni az áruházban: MINDEN termék alatt lévő árcímke digitális LCD kijelző volt! Ha akciós volt a termék, akkor külön villogott is. Elég kemény... És a harmadik meglepetés: fizetés után a kasszánál kaptam egy ingyen bögrét! :-) Engem meggyőztek, ide fogok járni. :-)

Nincsenek megjegyzések: