2008. szeptember 16., kedd

Ötödik nap

BankfiókDélelőtt elmentünk az ING bankba számlát nyitni. Az votl az érdekes, hogy nem kérdeztek semmit, hogy esetleg mit szeretnénk, csak annyit, hogy student? oszt már írták is a papírokat. Csak személyi és kolesz igazolás kellet, és autómatikusan a student csomagot adták, amiben szinte minden ingyen van. A bankfiók, mint ahogyan az a képen is látszik, elég barátságosan van berendezne, nem úgy, mint az otthoniak.

Bringaszerzés...Ezután próbáltunk érdeklődni, hogy hol lehetne függetleníteni az itthoni mobiljainkat, de mivel Belgiumban illegális hálózatfüggően árusítani a telefononkat, ezért senki sem foglalkozik a kikódolásukkal. Valószínűleg Ebay-ről kell majd szereznünk olcsón valamit. Sétálgattunk a városban bicikli szervíz után kutatva, de mint kiderült, kedden szünnap van. Hazafelé a pályaudvar elől a srácok szereztek még két bicajt, aminek az alkatrészeit beépítették az itthoni roncsokba. Itt ugyanis úgy megy, hogy a piros, parkolni tilos papírfecnivel ellátott elhagyatott, nem leláncolt bicikliket csak úgy el lehet vinni.

A szörnyAz esti bevásárlás után kollektív koleszos sörözés volt az Oude Markt-on, ahol épp egy pörgő-forgó gép is volt, amire vállalkozó szellemű társaim fel is ültek (lásd képek). Westmalle dubbelt ittam, ami egy barna sör, egész jó volt. Vittem fényképező állványt is és utána még egy kicsit fotózgattam a városban. Kipróbáltam a HDR technikát, de nem lett egészen olyan, amire számítottam. Túl zajos a gép CCD-je...HDR

1 megjegyzés:

Unknown írta...

A történethez hozzátartozik,hogy kedd a Belga nemzeti kerékpárszerelő szünnap, szóval nem jártunk sikerrel...