2008. szeptember 13., szombat

Második nap

BerendezkedveMa délig aludtam, ami ritkaság. Reggelire otthonról hozott Chocapic-ot ettem :), aztán szépen nyugodtan berendezkedtem a szobámba. Öt körül elmentünk bevásárolni a közeli supermarketbe. Hát, minden elég drága, 800g kenyeret vettem 1,85Euroért (434 HUF, remélem, hogy azért nem fogunk éhen halni...
Este megérkezett Bartók Bálint és Rudan Jani, úgyhogy már teljes az ITK-s csapat. Ma kezdtem el írni a blogot, amit remélem, hogy folyamatosan tudok majd updatelni. Egész nam esett az eső és hideg volt :( Remélem, holnap szebb lesz. Este próbálgattam az otthoni gépemet elérni Remote Desktoppal, ami működött is, csak a Wake-On-Lan nem, mert a routert nem tudtam rávenni, hogy egy ún. Magic Packet-et küldjön szét az otthoni belső hálózatra. Majd kiatlálok valamit...

Nincsenek megjegyzések: