2008. szeptember 25., csütörtök

Tizennegyedik nap

A két jóbarátMultimedia Technology-val kezdtem a napot 8:25-kor. Érdekes tárgynak ígérkezik, amelyben átvesszük a ma használatos technikai eszközöket és szabványokat, amelyek a multimédiával kapcsolatosak. Utána elmantem bevásárolni, majd beraktam egy mosást. A csibét is bereaktam, mert szegény eléggé koszos volt már. :-) Pont akkor néztem rá a mosógépre, amikor a centrifugálást kezdte és gondoltam megnézem, hogy milyen 1400 fordulat/percen pörgetni a ruhákat. Hát elég durva! 45 cm-es belső dobátmérőnél az 237 km/órás kerületi sebességet jelent! Remélem szegény csibe nem szenvedett maradandó károsodásokat, előtte biztos-ami-biztos, lefotóztam őt Füfejjel együtt, akinek már nagyon esedékes egy hajvágás. :-) Ebédelni az Alma1-be mentem, ahol egy hamburgerhúst ettem paradicsomszósszal, krumplipürével, és salátával. Utána muszáj voltam lefeküdni egy kicst szundítani. Este a Londoni utunkat terveztem, és hát nem lesz olcsó...

Nincsenek megjegyzések: