2008. szeptember 18., csütörtök

Hetedik nap

Az első mosásDélelőtt 12 körül keltem, aztán elmentünk Janival boltba. Hazatérés után betettem az első mosást! 3-ra elmentünk a várásházára elintézni a regisztrációt, de csak 16:15-kor kerültünk sorra. Ezután elmentünk meghallgatni egy rendőrnénit, aki a kerékpáros közlekedés szabályairól tartott előadást. Nagyon szigorúak a belga szabályok, 50, 100, és 150 Euros bírságok vannak, úgyhogy jó lesz vigyázni... Vacsorára 7 túrógombócot, és egy kis Jani által készített, nagyon finom tejbegrízt ettem, utána elmentünk kondizni egy kicsit. Mostmár nem kellett hazarohanni, így kellőképpen el tudtam fáradni. :-) Este elmentünk az Alma2 nevezetű kajáló helyre, ahol egy össznépi buli volt az ERASMUS diákoknak. A zene a Beach Boys-tól 50 Cent-ig terjedt, szóval volt minden. Hajnalban a tegnapi blogot írtam.

Nincsenek megjegyzések: