2008. szeptember 17., szerda

Hatodik nap

Beszéd előttMa kezdődtek a beköszöntő napok (Oriantation days). Reggel 9:30-kor volt egy megnyitó beszéd amit a dékánhelyettes tartott, ezután votl egy börze, ahol a különböző egyetemi kluboknak és egyéb szerevezeteknek voltak standjai. Itt lehetett jelentkezni a Bruges-i buszkirándulásra 15 Euroért, amit meg is tettünk. Közben találkoztunk két magyar lánnyal is. Mindenki kapott név-matricát annak megfelelően, hogy milyen kerra jár. Továbbá vettünk 4 Euroert bögrét, amivel a Pangea nevezetű multikultúrális teázóban korlátlanul fogyaszthatunk teát, vagy kávét.CsizmáskandúrEgy gyors ebéd után részt vettünk egy városnéző sétán "Csizmáskandúr" vezetésével. (lásd kép) :-) Ezután egy történelmi előadást halgattunk meg, amely a belga identitástudathasadásra (szép szó :-) ) adott magyarázatot. Mivel világéletemben útáltam a történelmet, csak hosszas gondolkodás után tudtam magam rászánni, hogy meghallgassam, de kellemesen csalódtam. Nagyon közvetlen volt az előadó professzor, és viccesen, élvezhetően adta elő az egészet.

Este végre meglátogattuk az egyetem sport komplexumát! Egy rövid futballos bemelegítés után kondiztunk egyet a fiúkkal. Sajnos csak fél órát tudtuk szorongatni a súlyokat, ugyanis menni kellett a karonként külön helyen tartott fakultáns bulikra. Diáktársak Mi, mérnökök, a Pangeába mentünk, ahol az elején szinte csak kínait láttunk, aztán szokásukhoz híven egy-két óra késéssel megérkeztek a spanyolok és az olaszok is. A pangeában az a jó, hogy olcsó a sör (1 Euro), úgyhogy ittam egy Stella-t. Hamarosan kialakultak a beszélgető csoportok, én egy pekingi, equadori, és olasz lány, valamint két taiwani, egy equadori és egy indiai srác társaságában töltöttem az éjszakát. Szerencsére mindenki jól beszél angolul, így gördülékenyen ment a beszélgetés mindenféle témáról. ilyen sűrű program mellett nem is nagyon marad időm blogot írni, most is el vagyok maradva. Ezt a szerdai post-ot péntek hajnali 4:00-kor írom...

Nincsenek megjegyzések: