2008. szeptember 15., hétfő

Negyedik nap

A regisztrációHát ma reggel korán kellett kelni, mert jött Havas István, a kolesz igazgatója, és nyomtattunk kollégiumi szerződést, ami az egyetemi regisztrációhoz kellett. Utána felkerekedtünk, és hosszas sorbanállás után megkaptuk a welcome-csomagot tele prospektussal, és a diákigazolványunkat, ami sportkátyaként is funkcionál, így szinte mindent ingyen vehetünk igénybe az egyetem által nyújtott 55 sportolási lehetőségből. (pl. ingyen lehet úszni járni) Kaptuk még ingyen buszbérletet is! Ezután rögtön ki is próbáltuk a frissen szerzett bérletünket és elmentünk a campuson található várba, ahol az ERASMUS-os ügyekről kaptunk felvilágosítást. Nem sok újat hallottunk.


Student menuHazafelé egy pékségnél vettünk Janival 5 Euroért egy nagy almás pitét. :) Ezután beugrottunk egy kis vendéglőbe, ahol volt student menu 5 Euroért, amiben benne van egy tál meleg kaja (én kebap-ot ettem) és egy három decis üdítő. Elég korrekt ajánlat, finom volt és a mennyiség is megfelelt.Koli gyűlés Hazaérvén igen elálmosodtam, ezért aludtam 5-től 7-ig, amikor is kezdődött a koli gyűlés. Ismertették a szabályokat, beosztásokat, stb. Közben megsült az idei második kenyér, ami már 1,3 kilós lett és nem margarint, hanem olajat használtak. Nagyon finom lett, ki is próbáltuk egy kis otthonról hozott töltött káposztával. Este Andival átbeszélgettük Nemes Ödön: Párbeszélgetés című házasságra készülőknek szóló munkafüzet első fejezetét. Ezt a munkafüzet párt még 2007 karácsonyában kaptuk és azóta tervezzük, hogy végre elkezdjük és most tényleg...

1 megjegyzés:

Marci írta...

Helló Balázs!! :)
Tök jó, hogy ennyi mindent belinkelsz :) Hasznos nekem is!!

5 euró jó ár kebapért? Itthon 2 euró, Törökországban fél euró :) Tizede :)

Canga...? Hány canga van a koliban? Majd később írj, használjátok-e!

Hú, de jó, hogy ennyit lehet ingyen sportolni! Látom, van valami kajakozós lehetőség is - élsz majd vele? Én az ingyen vizilabdának örülök... De azért az itk-n is lehet ingyen pingpongozni :P