2008. október 1., szerda

Huszadik nap

Voltam suliban. MEMS szenzor tervezést tanultam, ahol ma a különböző maratószrekről volt szó. Félelmetes, hogy a marási sebesség mennyire függ a szilícium kristály orientációjától! :-) Megvettem 5 Euróért a prof által összeállított, kb. 200 oldalas jegyzetet. Mellesleg ma is esik kb megállás nélkül, hol jobban, hol kevésbé. Eléggé csúsznak emiatt az utak, úgyhogy használom a bringás sisakomat, amit még 500 forintért vennem a madaras tescoban (Auchan). Elvileg valami EU-s szabványnak is megfelel, biztos jó... Ma ismét programoztam, meg lefoglaltam a szállásunkat Londonban. Este 20:30-tól kondiztam egyet, majd bekukkantottam az uszodába, ahol kajak edzés volt. Persze nem síkvizi versenyzés, hanem vadvízi és szlalom hajókban lehetett bohóckodni. Mindenképp ki fogom próbálni jövő héten! Szerencsére elhoztam a régi lapátomat otthonról, úgyhogy fogom tudni azt is használni. Néha még a helyi patakon is lehet nyomni a vadvízi illetve szlalom kajakozást. És ráadásul minden egyetem által szervezett sport program teljesen ingyenes! Este ellátam naposi teendőimet, majd bepótoltam a sok elmaradt blog post-ot, így most 1:40-kor már elég fáradt és álmos vagyok.

Nincsenek megjegyzések: