2008. október 12., vasárnap

31-32. nap (vasárnap-hétfő)

Új egyéni csúcs: 35 óra programozás megállás nélkül!

Hát úgy kezdődött, hogy vasárnap reggel elmentem misére a nagytemplomba, utána ebéd. Beraktam egy mosást is. Délben leültem programozni, mivel elvileg kedden postára adnak egy pár műszert egy amerikai versenyre bemutatni és addigra el kel készülni a nagyjából végleges kóddal. Programozgattam, és repültek az órák... egyszercsak azt vettem észre, hogy hajnalodik, de gondoltam, mindjárt kész, nem megyek suliba, hanem alszom. Néha ettem egy csokit, de aztán reggeli és ebéd körül azért lementem és ettem valamit, aztán visszültem a gép elé. Mire elkészültem, már megint este volt (23:00 körül), de legaláb kész lett! Nem tudom, hogy hogy voltam képes koncentrálni ennyi ideig, dehát úgy látszik valamennyire igaz a mondás, miszerint a munka 90 százaléka az idő 10 százalékában készül el... Mindenesetre már nem voltam egészen megamnál a végére, full automatikusan ment minden. Már eleudni sem tudtam rendesen. :-) Pedig az alábbi ciklus nem szokott nálam esténként lefutni:

  while(!sleep)
      sheep++;

Nincsenek megjegyzések: