2008. október 22., szerda

41. nap (szerda)

Végre megjött az ERASMUS ösztöndíjam! Már ideje volt... Viszont véletlenül kaptam egy 900 Eurós bonuszt is, amit majd vissza kell utalnom. Jeee! Szerintem ha nem szólok, a gazdasági osztályon csak hónapok múlva vették volna észre, hogy hiányzik a pénz. :-) Ennek örömére suli után elmentem bevásárloni, vettem ki készpénzt is az automatából. Megfogadtam, hogy ha megjön a pénz, elmegyek a McDonald's-ba ebédelni. Így is lett: ünnepélyesen elfogyasztottam egy BigMac menüt nagy krumplival, nagy kólával 6.40 Euróért. Délután aludtam egy kicsit, majd elmentem edzeni, de előzetes terveimmel szemben nem futottam, mivel a 24 órás futás miatt még nagy volt a felfordulás, inkább kondiztam, majd átmentem az uszodába kajakozni egyet. Vacsora után 23:45 körül ünnepélyesen felvontuk a magyar lobogót a kollégium erkélyén, és meghallagttuk/elénekeltük a magyar himnuszt is a járókelők szórakoztatására és az '56-os eseményerke emlékezve. Ha már úgyis kimentem fofózni az utcára, gondoltam készítek pár képet a könyvtár épületéről is. (Lásd képgaléria.) Közben Barbi és Csaba Józsival (a kolesz prefektusával) vacsoráztak, aki holnap hazautazik két hétre. (Goodbye Józsi party! Juhúú! :-) )

Nincsenek megjegyzések: