2008. október 14., kedd

33. nap (kedd)

Suliban majdnem elaludtam, elég fáradt vagyok. Hazafelé végre be udtam ugarni edzeni egyet, már kellett. Utána aludtam, aztán vásárolni voltam. Vettem egy tök frankó almaszeletelőt! (lásd képek) Kollégiumunkba elvileg holnap érkezik Sólyom Borbála, akit Solymos Tóny-nak neveztek el a srácok a világhírű magyar előadóművész után. Szóval egy előbulit rendeztek az ő tiszteletére kártyával, zenével, sörrel. Én csak egy vacsora erejéig csatlakoztam a társasághoz, mivel dolgoznom kellet. De eme különleges alkalomból ünnepélyesen elfogyasztottam az üveg Leffe-t amit Laki Andris, egyik csoporttársunk még nyáron rejtett el a kolesz pincéjében és egy sor rejtvényen keresztül találtuk meg. Izgis játék volt, köszönjük Andris! És egy kis csemege: Solymos Toni videó! :-)

Nincsenek megjegyzések: