2008. október 18., szombat

37. nap (szombat)

Nem állítottam be ébresztőt, mivel ki szerettem volna aludni magam, így 13:00-kor sikerült felébrednem. :-) Megreggeliztem, aztán végre elmentem fotózni egyet, mert ma végre sütött a nap! Már régóta terveztem, hogy kimegyek a kastélybarkba fotózni, mert tényleg nagyon szép. (lásd képek) Vannak kacsák/ludak, fű, fák, patak, bokrok, virágok, épületek meg minden. Ma még napsütés is volt. Egy ifjú párnak is épp szerencséje volt az idővel, mert épp akkor csinálták az esküvői fótkat. Kézből tartott HDR fotókat is csináltam, szerintem egész jók lettek. Utána beugrottam kondizni egy jót, ma nagyon jól ment. Hazamenés előtt még sétáltam egy kicsit a környéken, és állvánnyal fotózgattam. Mikor hazaértem, nagy sürgés-forgás fogadott a konyhában, ugyanis a lányok palacsintát készítettek! Közös mise után nekiláttunk a végtelen mennyiségű étel elpusztításának: volt hortobágyi húsos, túrós, lekváros, Spekuloos-os (híres, nagyon finom belga keksz, melyből van krém változat is), gundel, almás, pudingos-banános, egyszóval végtelen. Miután mindenki degeszre ette magát, megnéztük a többiek tengerparti kiruccanásának képeit, meg még egy pár egyéb képet is. (pl. a mai őszi képeimet) Utána megnéztük a Glass tiger (Üvegtirgis) című filmet, ami mindenki számára alapműveltség... És már 2-kor aludtam is!

Nincsenek megjegyzések: