2008. október 25., szombat

44. nap (szombat)

10:30 körül indultunk Brüsszelbe várostézni. A városközpontban parkoltunk egy földalatti parkolóházban, aminek az volt az érdekessége, hogy minden parkolhely fölött volt egy lámpa, ami zölden/pirosan világított attól függően, hogy állt-e alatta kocsi, így mikor az ember parkolóhelyet keres, nem kell minden soron végigmennie, hanem csak a plafonon lévő kis lámpákat kell figyelnie. A rendszer további előnye, hogy kijelzi, hogy melyik szinten hány szabad hely van. Nagyon ötletes! Sétáltunk egy kicsit a belvárosban, megnéztük a főteret, pisilő kisfiút, stb. Vettünk egy kis festményt, megsímogattuk a szerencseszobrot meg Bartók Bélát, megcsodáltuk a szombati vásárt, majd az Atomiuim felé vettük az irányt. Persze én már egyszer végigjártam ezt, de így tudtam kalauzolni a többieket. A végén természetesen ettünk gofrit is. :-) Leuvenbe visszaérvén bementünk a Carrefourba bevásárolni az otthoniaknak egy kics belga sört, persze közben a saját bevásárolni valómat is hozzácsaptam a kupachoz, így spóroltam egy kicsit. ;-) Ezután érzékeny búcsút vettünk egymástól, és kis családom 3 körül elindult vissza Magyarorszg felé. (Azért mentek ilyen korán, mert Németországban megállnak egy éjszkára, hogy tudjanak szaunázni meg úszni egyet. :-) ) Én bánatomat egy hatalmas magyar bacon-ös rántottával orvosoltam, majd - mivel a harmadik rész nincs meg - megnéztem a Die Hard 4-et. :-) A film valóságtól elrugaszkodott akciójelenetein felbuzdulva 0:40-kor magányos farkasként bicikliszerző portyára indultam a vasútállomás felé. Itt ugyanis az a szokás, hogy a tilosban parkoló bicajokat a rendőrök felcímkézik, hogy két héten belül vigyék el onnan, különben ők viszik el. Ezt kihasználva a lezáratlan, felcímkézett gépeket símán el lehet hozni. Pechemre kb. 8 címkéset láttam, de az is mind le volt zárva, így tettem egy nagyobb kört a városban, de nem találtam megfelelő gépet. Igazából egy versenycangára fáj a fogam, mióta a múltkor Jani egy fergeteges Peugeot gépet szerzett. (Biciklis részletek az ő blogjukon találhatók, lást link listát oldalt.) Minderre azért volt szükség, mert anyagfáradás miatt eltörött szegény egyetlen biciklim váza hátul a tengelynél, így eléggé életveszélyes vele a közlekedés.

Nincsenek megjegyzések: