2008. október 28., kedd

47. nap (kedd)

Este a Bálinték elhívtak valami vetélkedőre, amiről igazából nem tudtunk semmit, csak hogy valami sörcipelés lesz. A mestereséges intelligencia csoportnak szervezték, és mint kiderült nem a cipelés a lényeg, hanem az elfogysztás. A játék a következő: adott egy rekesz (24 üveg) ami 3 féle sörrel van megtöltve (Leffe, Jupiler, és Hoegaarden). Több csapat van, mindegyik 5-7 főből áll. Mindegyik csapat más irányba indul el az Oude Markt-on található Rector söröző elől. Minden kereszteződésnél a rekeszből bizonyos sorrendben meg kell inniuk egy sört, majd a sör típusának megfelelően jobbra, balra, vagy egyenesen kell továbbmenni. Ha minden jól megy, akkor a csapat pont visszaér a kiindulópontra, mire kiürül a rekesz. Az győz, aki nem téved el és elsőkéntér vissza. Persze csak a mi csapatunk vette komolyan a verseny részét, így mi lettünk az elsők 40 perces idővel, de induláskor a szervezők azt mondták, hogy kb. 1.5-2 óra lesz. :-) Én nem vettem részt a versenyben, csak fotóztam, meg beszélgettem, mivel előre kellett regisztrálni. (5 Euro/fő) Utána beültünk a Rectorba sörözni. (Ittam egy Stellát 1.40-ért.) Beszéltem Andival is, aki holnap repül ide! Juhé!

Nincsenek megjegyzések: