2008. október 24., péntek

43. nap (péntek)

Reggel nagy nehezen 8 (!) körül felkeltem, hogy legyen időm kitakarítani a szobámat, mivel elvileg délelőtt érkezett volna a családom. Persze 10-kor írtak, hogy Würzburban aludtak és csak most indulnak, úgyhogy 3 körül lesznek itt. Hát ha ezt tudom előre, akkor ki tudtam volna aludni magam. Na mindegy. Lényeg, hogy fölporszívóztam, áthúztam az ágyamat, és még a csapot is kisuvickoltam vízkőoldóval! Ezután folytattam a Die Hard szériát a második epizóddal, melyben Bruce Willis egy repülőteret ment meg a terroristáktól. Persze pont a film közepénél értek ide, így azt félbehagytam. Jó volt újra látni kis családomat, hisz már 43 napja nem találkoztam velük. És ami a legjobb: hoztak 40 szelet fagyasztott karajt meg tarját, 3 csomag igazi magyar bacon szalonnát, szilvát, meg sajtot! Andi küldött finom zsírban lesütött oldalast, meg kakaós sütit is. :-) Szóval most egy ideig el vagyok látva finomságokkal. Miután becsekkoltak a Holiday Inn-be, ami két sarokra van a kolitól és nem is olyan drága, elkalauzoltam őket a campus felé, ahol megmutattam, hogy hol vannak óráim. Sajnos az idő eléggé esőre állt, de így is szép látvány volt a kastélypark. Megnéztük a belvárost is, majd betérünk egy hangulatos kis étterembe, ahol sok finomságot ettünk, és kipróbáltunk különféle belga söröket. Én Kastelbeer-t ittam, ami nagyon édes, nekem ízlett. Este filmet néztünk a hotelban, amiben az volt a csavar, hogy miután átsétáltam a gépemmel meg a filmekkel, akkor derült ki, hogy a szobában lévő TV-nek van VGA bemenete, így vissza kellett menni a monitor kábelért a koliba. A Bérgyilkos a szomszédom című akció-vígjátékot néztük. (A változatosság kedvéért Bruce Willis-szel.) Miután azajöttem, befejeztem a Die Hard 2-őt. :-)

Nincsenek megjegyzések: